Klachtenafhandeling
LEUNINGvakman streeft naar 100% klanttevredenheid. Wij zullen uw klacht dan ook altijd serieus nemen en direct actie ondernemen. Voor het indienen van een klacht dient u onderstaand klachtenformulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar [email protected].
LET OP: In het geval van een defect of schade, verzoeken wij u om een digitale foto hiervan aan te leveren.
LET OP: Wij verzoeken u in het geval van een 'gecoat product' altijd de verpakking goed te controleren. Ziet u een beschadiging (of valt er iets anders op) aan de verpakking, maak dan direct een foto hiervan. Eventuele beschadigingen van producten inclusief coating moeten binnen 24 uur na levering per e-mail gemeld worden inclusief foto van de beschadiging aan de verpakking + foto zonder verpakking (van de daadwerkelijke schade).
Binnen 2 werkdagen, na ontvangst van een volledig ingevuld klachtenformulier (en in het geval van een defect of schade inclusief een digitale foto), neemt een medewerker van LEUNINGvakman contact met u op.
Contactgegevens LEUNINGvakman
LEUNINGvakman
Spikweien 31
5943 AC Lomm
Tel. 0478 - 853238
Tel. +31-(0)85-1304267
E-mail. [email protected]
Klacht melden bij het Europees ODR platform
We raden u altijd aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.